سوالات اطلاعاتی
سؤالات متداول
چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما برای اطلاع از موجودی کالا و ثبت سفارش خود میتوانید با ما از طریق راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما ارتباط بگیرید. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید حضوری برای اطمینان و تست محصول توسط خودتان است. اما اگر امکان حضور برای شما عزیزان مهیا نبود میتوانید پس از انتخاب محصول مورد نظر با کارشناسان فروش تماس گرفته و خرید خود را به صورت غیر حضوری نهایی کنید.
آیا میتوانم از شما بصورت عمده و با قیمت همکار خرید کنم؟
بله برای خرید به تعداد بالا و عمده(کارتنی) میتوانید با ما از طریق راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.
آیا امکان مرجوع کالای معیوب است؟ چطور میتوانم عودت دهم؟
متخصصان حرفه ای ما همه محصولات را در چند مرحله از نظر ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری تست و بررسی می کنند. تجربه ما کمترین میزان نارضایتی از محصول را ثبت کرده است اما در صورت نیاز به عودت کالا شما می توانید درخواست خودتان را صرفا هفت روز بعد از خریداری محصول برای مرجوع نمودن آن از طریق تماس تلفنی اطلاع دهید تا پیگیری های لازم از طرف تیم ما صورت پذیرد. لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید. از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری فرمایید. دقت فرمایید برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
برای سفارش کالا به کمک احتیاج دارم، چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟
تیم پشتیبانی آلفا کامیپوتر در زمان ساعات اداری (از ساعت 9 تا 18) پاسخگوی شما عزیزان می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شما بوجود آمد میتوانید از طریق راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما پاسخ سوالات خود را در اولین فرصت دریافت نمایید.
دوست دارم کالا را قبل از خرید از نزدیک ببینم، آیا امکان خرید حضوری مهیا هست؟
بله، برای اطمینان و تست محصول توسط شما مشتریان گرامی امکان خرید حضوری با هماهنگی فراهم است. مشتاقانه منتظر حضور و دیدار شما هستیم تا تجربیاتمان را یکدیگر به اشتراک بگذاریم.